1988
000496036
Beskrivelse
Journalsag: Stadsingeniørens Kontor, 5-12-2-1, Dagrenovation, 1/1 - 1988 - 31/12 - 1988
Diverse materiale, korrespondance med boligforeninger som ejerforeningen Vesterbrogade 9 vedrørende henkastning af affald. Materialet vedrører kommunal indsamlingsordning for madrester fra storkøkkener.
Ansøgning til Aarhus Kommune vedrørende dispensation til henstilling af affaldsbeholdere på fortov.
Aftale, indgået mellem Stadsingeniørens Kontor og Aarhus Renholdningsselskab om renovation af Gjellerupvej 104, 8220 Brabrand.
Ophavsret
I offentlig eje. Ikke ophavsretsværdigt
Materialet har ikke værkshøjde og er derfor ikke beskyttet af ophavsret. Der er dermed heller ingen ophavsretslige begrænsninger på gengivelse og publicering af dette materiale.
Relationer
Anden juridisk beskyttelse
Materialet må kun ses på læsesalen. Ifølge aftale.
Materialet er ikke underlagt andre juridiske begrænsninger af tilgængeligheden.
Tilgængelighed
Materialet skal bestilles hjem til læsesalen, før det kan beses.
Bestilling
Du kan bestille materialet ved at sende en mail til stadsarkiv@aarhus.dk, hvori du angiver materialets arkiv-ID, som kan ses øverst på siden.