Materialet kan bestilles hjem til gennemsyn på læsesalen.
Journalsag: Stadsingeniørens Kontor, 5-12-2-1, Dagrenovation, 1/1 - 1988 - 31/12 - 1988
Arkiv ID

000496036

Beskrivelse

Overskrift

Journalsag: Stadsingeniørens Kontor, 5-12-2-1, Dagrenovation, 1/1 - 1988 - 31/12 - 1988

Abstrakt

Diverse materiale, korrespondance med boligforeninger som ejerforeningen Vesterbrogade 9 vedrørende henkastning af affald. Materialet vedrører kommunal indsamlingsordning for madrester fra storkøkkener.

Ansøgning til Aarhus Kommune vedrørende dispensation til henstilling af affaldsbeholdere på fortov.

Aftale, indgået mellem Stadsingeniørens Kontor og Aarhus Renholdningsselskab om renovation af Gjellerupvej 104, 8220 Brabrand.

Ophavsret

Anden juridisk beskyttelse

Aftaleforhold

Materialet må kun ses på læsesalen. Ifølge aftale.

Tilgængelighed

Tilgængelighed

Materialet skal bestilles hjem til læsesalen, før det kan beses.

Bestilling

Bestilling

Du kan bestille materialet ved at sende en mail til stadsarkiv@aarhus.dk, hvori du angiver materialets arkiv-ID, som kan ses øverst på siden.